.
Maybach Zeppelin to tak naprawdę odświeżenie samochodu z 1930 roku. “Nowość” będzie oczywiście oferowana w obu odmianach nadwoziowych, krótszej 57 S i prezentowanej na zdjęciach 62 S.
Od razu warto wspomnieć o cenie. Zeppelin ma zostać wyprodukowany w limitowanej ilości 100 egzemplarzy, za krótszą wersję zapłacimy 406,000 euro, za dłuższą 473,200 euro. W porównaniu z Landauletem to grosze.
W aucie zagości wzmocniona wersja masywnego sześciolitrowego V12, który teraz produkuje 640 koni mechanicznych, zaledwie o 28 więcej od 62 S. Z zewnątrz znakiem rozpoznawczym Zeppelina będzie dwukolorowe nadwozie, lakier ten dostępny jest tylko w tej wersji. Oprócz tego delikatnie przestylizowano felgi, które teraz delikatnie pobłyskują ciemnym chromem.
Wewnątrz auto dostało skórę w kolorze California beige, fotele wykończone zostaną szwem ozdobnym przypominającym czarne klawisze fortepianu. Konsola centralna i ścianka oddzielająca szoferkę od tylnego przedziału będą oznaczone emblematami Zeppelin, podobnie zresztą jak znaczek z przodu auta i kluczyki.
Ostatnio edytowany przez Zombii (2009-03-05 00:25:01)
Offline