.
MARKA: Honda
MODEL: Civic 4Gen/ED7
ROK PRODUKCJI: 1990
SILNIK: 1598 ccm, 16 zaworów, (d16z2)
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1, środkowy przelotowy, koncowy KM Sport
ELEKTRONIKA: el.szyberdach,
ZAWIESZENIE: póki co seria
ŚRODEK: półkubełki
CAR-AUDIO: Alpine CDE 9874RR, Tubka blaupunkt 200W + dopałka 110W
DODATKI: stożek + dolot zimnego powietrza, odelżone koło zamachowe
Offline
Nowicjusz
Jest czym jechać nieżle gniecie w fotel piekielna moc
Offline
Nowicjusz
Z tego co palma mowil przyspieszenie zajebiste ja tez chce sie przejechac:)
Offline
nooo dzisiaj sie wkoncu przejechałem tak tylko troche do 4tys i na zimnym silniku i jakie ma dojebanie a co dopiero nadogrzanym i jeszcze wyższe obroty łooo musze kiedyś tego skosztować bez kitu
Offline
jak przerobisz swoją na wielopunkt i zrobisz uklad wydechowy i dolot to tez bedzie gniesc w fotel zobaczysz
Offline
Emilio napisał:
jak przerobisz swoją na wielopunkt i zrobisz uklad wydechowy i dolot to tez bedzie gniesc w fotel zobaczysz
noo obys miał racje bo tego wlasnie chce hehe
Offline
Nowy Użytkownik
Fajna HoNdziaaa Emilo:)pzdr..
Offline